Co.
Najboljši izdelki na dosegu roke
Dostava
1. Ali ponujate mednarodno dostavo?
Da, vse naše izdelke je mogoče poslati mednarodno.
2. Kdaj bo moje naročilo dostavljeno?
Ocenjuje se, da bodo vsa naročila obdelana in nato dostavljena približno 7–12 delovnih dni po nakupu.
V primeru neobičajnih logističnih težav lahko traja še nekaj delovnih dni.
Počutite se varno, vaše naročilo je vedno v dobrih rokah in bo poskrbelo, da bo varno dostavljeno na vaš naslov.
3. Moje naročilo še ni bilo dostavljeno.
Po opravljenem plačilu so izdelki običajno odposlani v 1-2 dneh. Če je ta rok potekel, nam pošljite e-pošto, da vam lahko posredujemo dodatne informacije.
4. Moje naročilo še ni prispelo.
Če naročila še niste prejeli, nas kontaktirajte, da ga preučimo. To je posledica carinskih predpisov v tujih naročilih.
5. Skrbi me varnost podatkov o moji kreditni kartici.
Ker za izvajanje vseh naših transakcij uporabljamo globalne varne plačilne prehode, ste lahko prepričani, da so popolnoma varne.
6. Zakaj je bil zagotovljen en izdelek, drugi pa ne?
Za logistične namene imamo več skladišč na različnih lokacijah. Odvisno od zaloge so lahko vaši izdelki poslani iz različnih skladišč. To je pogost pojav; ni potrebe za skrb. Vaši drugi predmeti bodo zagotovo kmalu dostavljeni. Če imate kakršne koli druge pomisleke, nam pošljite e-pošto.
7. Moje naročilo je bilo spremenjeno.
Opravičujemo se za nevšečnosti. Prosimo, da nas čimprej obvestite in poškodbo fotografirate, da vam brezplačno pošljemo nadomestnega.
8. Rad bi spremenil ali preklical svoje naročilo.
Za spremembe je na voljo le prvih 24 ur po nakupu. Prosimo, kontaktirajte nas v tem roku, da vam bomo lahko pomagali izvesti potrebne spremembe vašega naročila.